... صدای کودک زاده ذهن من ....



4- گاهی دوست ندارم لبخند بزنم . حق ندارید من رو مجبور کنید . همتون به دورم حلقه زدید . از اینکه این صداهای مسخره رو در می آرید و من رو تا این اندازه تنزل می دید . عصبانی میشم . ابروهام رو به هم فشار می دم . به من نخندید . من لعبتک نیستم که به صدای شما بخندم و به قهرتون بخوابم . من از این صورتهای کج و کوله بیزارم ... از اینکه شما نمی فهمید من چه احساسی دارم دلم میگره . بغض میکنم و باز هم تو به سراغم می یایی . دستانت رو محکم می گیرم و به تو خیره میشم . پیشانیم رو می بوسی میگی هیچی نیست عزیزکم . بریم بخوابیم ....

 

5- گاهی دوست دارم گریه کنم . اونقدر که بمیرم . اون زمانهایی که شما دو تا هم با هم غریبه می شید . به چشمان غضب آلودتون نگاه میکنم و از دنیا بیزار میشم . صدای فریادهاتون مثل نعرهای شیرهای درنده ایی که من رو می ترسونن . من رو در خودم می کشند . تو برای پنهان کردن خودت من رو در آغوش می کشی و اون یکی دست عصیانش رو به من نشان میده . من موجود خود نخواسته ایی که محکومه به هستی جبر آلودی بس نفرت انگیز . گاهی دوست دارم انقدر اشک بریزم که بمیرم .... و تو هم به سراغم نیایی ....


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی خاطره چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ http://khaterehmordab.blogsky.com

سلام همسایه
مثل همیشه زیبابود....مرسی

نرگس چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

سلام عزیزم...ببخشید متوجه تیتر پست قبلی ات نشدم قصد جسارت نداشتم..
به قول هیوا:
مگذار برای کچکترین چیزها که بزرگ مینمایند اشک به چشمانت بنشیند اشکها برای غمها و شادیهای بزرگ است

آرش یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.arashabdi.com

هر - گاهی - دنیای دیگری می طلبد... درست می گویید!

آقا ساسان سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام... سپاس از اینکه فراموشم نکردین... و خوشحال از تنفس هوای نوشته‌هات... آرزومند روزهای پر از گریه‌های شوق و شادی...

تیله باز چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://tileh.com

برای آدمی مثل من خواندن دنیای زیبا و روان تو مثل یک تلنگر بود.یادم رفته می‌شود اینجور هم نوشت.بلف نمی‌زنم.باعث شدی خیلی فکر کنم.کاش می‌توانستم برگردم به روزگاری که مثل تو می‌نوشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد