دل مرده



از بس که ملول از دل دلمرده خویشم
هم خسته بیگانه هم آزرده خویشم

این گریه مستانه من بی سببی نیست
ابر چمن تشنه و پژمرده خویشم

گلبانگ ز شوق گل و شاداب توان داشت
من نوحه سرای گل افسرده خویشم....

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر نیمه شب پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ق.ظ http://midnightboy.blogsky.com



سلام
از آنجایی که من در گذشته وبلاگ پسر نیمه شب را داشتم و بخاطر درخواست بعضی از دوستان وبلاگ دزد دریایی را تعطیل و وبلاگ پسر نیمه شب را مجددا راه اندازی کردم . لذا از دوستانیکه به وبلاگ دزد دریایی لینک داده بودند خواهشمندم لینک مربوطه را به پسر نیمه شب تغییر دهند و آدرس آن را تصیح نمایند .
در ضمن دوستانی که به آدرس من لینک دهند می توانند با ثبت آدرس خود در قسمت نظرات وبلاگ من لینک خود را ثبت کنند .
با تشکر.

بهزاد پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ

این خوراک منه زور برای خوشکلهای لوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد